30 Kasım 2010 Salı

SİZE LİMON FİDELERİMİ GÖSTEREYİM Mİ?

Evde deli gibi canım sıkılırken ve buraya yeni yerleştiğim sırada aklıma evde limon yetiştirme fikri geldi ama nasıl yapmalı diye düşünürkene internetten araştırmaya koyuldum (bu internet olmasa ben ne yapardım YA RABBİM) neyse her kafadan ses çıktığını okuyunca kendi kendime analizde bulunma kararı alıp işe koyuldum .Aşkımın her gün salata aşkı ve bol limonlu yemesi benim işimi biraz daha kolaylaştırdı .Çünkü evde dağ gibi limon çekirdekleri birikmeye başladı bende yarısından çoğunu kuruttum yarısınıda yaş yani ıslak halde toprağa gömü verdim anacım. Yarısını ıslak yarısını kuru ekmemin sebebi internetde yazılanlardır .Çünkü bir grup kurutun bir grup da ıslak ekin diyince bende ikisini bir yapmaya karar verdim ne de olsa çekirdek bol, uğraşacak zaman bol ve bende ki merak hepsinden bolll.Sonuca gelince yaş olanların hemen fırlaması hemde çekirdekleri ile beraber (zaten çekirdekleri ile fırlamasaydı kimse limon olduğuna inanmayacaktı ya neyse ) kuru olanların ise daha yavaş daha ağır büyüdükleri şahsım adına deneyim edilip kanıtlanmıştır.Şimdi sizi resimlerle başbaşa bırakıyorum anacım..






                                          Şunun çekirdeğine bakarmısınız EY YA RABBİM YA...




                                       Bunlar da ilk zamanları ve telefonla çekilip kayd edilmiştir.







Evet canlar MAŞALLAHI alayım.Şimdi limonlarım balkonda büyümeye devam ediyorlar yaklasık 1 sene sonra aşı yaptıkdan sonra limonlarımı toplamayı bekleyeceğim tabi ilk iş aşıdan sonra istanbuluma getirip evimizin bahçesine dikmek olacak :) Ey İSTANBUL senin için limon yetiştiriyorumm :) seni unuttum sanma :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder