10 Haziran 2011 Cuma

PAPATYA MUCİZESİ...

 Ben oldum bittim papatya delisiyimdir.Hem kendisinin güzelliğinden hemde bana çok iyi geldiğinden..Ve aslında papatya narin kırılgan yapısının aksine bir dünya faydaları varmış meğer..İşte faydaları..
GÖZ HASTALIKLARI:Gözün fazla gözyaşı salgılamasına,sivilce ve arpacık çıkmasına,göz ağrılarına iyi gelmektedir.
ŞİŞLİKLER:Papatya sıcak şişlikleri teskin ederek soğutma özelliğine sahiptir.Çok sert olan şişlikleri yumuşatır ve çözer.
BEYİN:Beyni güçlendirereksoğuk baş ağrısına iyi gelen papatya çözücü madde içerdiğinden beyindeki fazlalıkların çözülüp atılmasını sağlar.(Bu beni çok etkiledi açıkçası..)

 SOLUNUM:Üst solunum yolu iltihaplarında ve nefes darlığında papatya buğusu iyi gelir.
HAREKET ORGANLARI:Gerilmiş,sertleşmiş eklemleri rahatlatarak sinirleri güçlendirmektedir.Güç kaybını önleyen ilaçların hepsinden daha etkilidir.Çünkü papatyanın sıcaklığı hayvanların sıcaklığına benzetilir.
 AĞIZ VE DİŞETİ:Ağızda oluşan aft üzerinde etkilidir.Ayrıca dişeti sağlığını korumadada yardımcıdır.Kaynatılıp gargarası yapılırsa ve içilirse bademcik ve diş eti iltihaplanmasını önler.
SAÇ:Papatya saç rengini açar ve saç derisinde meydana gelen kaşıntıya iyi gelir.
UYKUSUZLUK VE STRES:Yatmadan önce bir bardak papatya çayı rahat uyku sağlamaya yardımcı olur. Stres ve depresyon gibi sorunlarda da rahatlatıcı olarak kullanılır.
Sizinle paylaşmak istedim umarım işinize yarar canlar..

4 yorum:

  1. şu saç rengini açtırmayı bir türlü başarabilmiş değilim.

    YanıtlaSil
  2. Olá coração.
    Lindas imagens de flores.Adorei.
    Tem mimo aqui para voce
    http://detudoumpoucomimos.blogspot.com/
    bjtos.Nile.

    YanıtlaSil
  3. che meraviglia questi fiori ,i miei complimenti per queste bellissime fiori ,bellissimo blog grazie per la visita ti seguo volentieri lili

    YanıtlaSil