24 Haziran 2011 Cuma

NURAY SAYARIDAN İNCİLER..

Geçen hangi kanal hatırlamıyorum kendisine rastladım aslında severim kendisini ve söyledikleride çok mantıklı. İşte gene ogün söylediklerinden bazılarını sizlerle paylaşmak istiyorum..Evin giriş kapısının yeri yani kapı kolonu dediğimiz yer bilgi birikim yeri imiş.Kapı arkamızda kalacak şekilde durduğumuzda sol taraf şan şöhret yeri imiş.O tarafa istediğimiz mutlu resimleri koyabilirmişiz..Sağ taraf ise aşk,iletişim yeri imiş. Oranın rengi kırmızı,yeşil ve beyazmış.O köşe hep çift objeler koyarsak hayrımıza olurmuş.Mesela iki tane kırmızı mum veya mutlu bir çiftin resmi gibi.Ama hep çift olacakmış neyse çok ilgimi çekti ve paylaşmak istedim anacım en son çıkardığı kitabıda çok merak ediyorum zaten umarım elime geçer...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder