29 Ekim 2011 Cumartesi

VAN DEPREMİ..

Tam 1 hafta önce öbür yarımız 7.2 ile sarsıldı.İlkden bende bazı kesim gibi düşündüm o kadar kargaşa,zulüm kısaca kudurukluk olan bi yerin sonunun böyle olması Rabbim bir terbiyesi işte... diye düşündüm , aslında bi yarım halen daha o düşünceye saplanıp kalmış ama diğer yanımda kurunun yanında gene yaş yandı kanaatinde. Ki kurunun yanında gene gencecik körpe bedenler,öğretmenler,hemşireler,doktorlar,günahsız yavrular, kadınlar,bacılarımız yandı.Terör olayları ise kaldığı yerden devam ediyor.Böyle durum karşısında fazla konuşamıyorum bu zamana kadarda konuşamadım ne yazacağımı bilemedim ama vakit konuşma yardımlaşma vakti.Cuma akşamı akşam 7de kapım çalındı.3 tane kız çocuğu.Bizim sitede oturuyorlarmış bütün siteyi geziyorlarmış. 3 sınıfa gidiyorlarmış.Van için yardım gönlünüzden ne koparsa para,gıda,yiyecek ne olursa dediler.Okul müdürü tarafından bu kampanya yürütülüyormuş.Toplanan eşyalar Kızılay tarafından Van a ulaştırılacakmış.Hemen uçtum tabi aylardır bekleyen Trabzondaki yardıma muhtaç çocuklar için hazırladığım kıyafet çuvallarını hemen o kızlara verdim,ertesi günde eşimin kullanmadığı eşyalarını,hazır çorba ve kadın pedlerini hazırlayıp gene çuval yapıp kızlara verdim Cumhuriyet Bayram merasimi sonrası Kızılay Van a gidecekmiş.İnşallah ihtiyaç sahiplerine ulaşır Kürt veya Türk kullanmış hiç problem değil yeterki ihtiyaç sahiplerine ulaşsın.Anlatmak istediğim sizde apartman,site veya çalıştığınız iş yerinizde koordine olup kıyafet veya para yardımı yapabilirsiniz.Ordakilerin neye ihtiyaç olduğunu az çok tahmin edebiliyoruz.Bizim başımıza gelse neye ihtiyaç duyarız düşüncesinden yola çıkarak gönlünüzden ne koparsa doldurun çuvallara kızlar.Sanırım kargolarda ücretsiz yardımı ulaştırıyor bi araştırmak lazım.İşte böyle ölenlere rahmet kalanlarada yaşam savaşlarını en iyi şekilde atlatmaları için Rabbimden sabır diliyorum onlar adına...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder