8 Nisan 2012 Pazar

DOĞUM YAPMAYA KADAR GİTTİM GELİCEM :))

Evet kızlar zurnanın zurt dediği yerdeyim yarın rabbim nasip ederse 3 kişi olacaz hazırmıyım 3 kişilik hayata bilmiyorum .Zaten bizimkininde gelmeye hiç niyeti yok yavrum hazır olmamı bekliyor sanırım ama artık yeter dedi Dr.muz 2 aydan beri baş aşağı durmasına rağmen yola girmiyor ve zamanı da doldu artık ve iri bebek olduğu için sezeryana karar kıldık hakkımıza hayırlısı hepinizin dualarını bekliyorum benim gibi olanlarla birlikte Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip eder inşallah hepinizi öptüm anacım doğuma kadar gittim 2 kişi olarak gelicem beni bekleyin :))

29 yorum:

  1. Canım hayırlısıyla bebişle birlikte gel..Bekliyoruz :))

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı haberlerini dört gözle bekliyoruz. Sağlıkla mutlulukla bebeğine kavuşmanı dilerim. Dualarımız seninle:))))

    YanıtlaSil
  3. güle güle git güle güle 3 kişi gel

    YanıtlaSil
  4. Allah elemsiz kedersiz hayırlısıyla yavruna kavuştursun...

    YanıtlaSil
  5. hayırlı haberlerini bekliyorum.allah yardımcın olsun.:)

    YanıtlaSil
  6. Allah yardımcın olsun artık doğum hikayeni dinleriz :))

    YanıtlaSil
  7. Canım,hayırlısıyla,sağlıkla,mutlulukla bebeğini kucağına alıcaksın inşallah.Aldığın anda da "anne" olacaksın.Ne kadar hazır olduğunu anlayacaksın.Yarın hayatının en özel ve en güzel günlerinden birini yaşayacaksın.Dualarım seninle...Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Allah yardımcın olsun canım...
    Dualarım senin ve
    tüm bu yolda olanlar
    ALLAH yardımcınız olsun...

    YanıtlaSil
  9. Hayırlısıyla doğur gel :) artık blogger anne olarak bekliyoruz seni :)

    YanıtlaSil
  10. Haydi hayırlısı, Rabbim kolaylık versin, sağ salim, mutlulukla dönün inşallah...

    YanıtlaSil
  11. sağ salim kolaylıkla olur inşallah, darısı başıma:))

    YanıtlaSil
  12. Allah yardımcın olsun. Sağlıkla al bebişini kucağına inşallah...

    YanıtlaSil
  13. merhaba, epeydir takip edemiyordum ne çabuk geçti zaman bana öyle geldi işte bir de sana sormalı tabi, inşallah hayırlısıyla bebeğini kucağına alırsın canım, iyi haberlerini bekliyorum Allah yardımcın olsun , sevgiler....

    YanıtlaSil
  14. hadi bakalım o zaman, sağ salim, mutlu mesut bir eve dönüş diliyorum size, 2 gidip 3 gelin inşallah:))))

    YanıtlaSil
  15. Hayirli olsunnn insallah sag salim dogar ikinizede saglik diliyorum ne mutlu size (:

    YanıtlaSil
  16. Allah (c.c.) yardımcın olsun. Sağlıkla, huzurla ve mutlulukla kucağına almayı nasip etsin inşallah.

    YanıtlaSil
  17. haydi bakalım yolcu yolunda gerek:)) sağlıkla gelsin bakalım miniş.,sana şimdiden geçmiş olsun cnm..sevgilerr

    YanıtlaSil
  18. Allah yardımcınız olsun..Sağlıkla,huzurla birlikteliğiniz daim olsun inşallah :)

    YanıtlaSil
  19. Bizim doktorumuz da Metehan'da aynı şeyi söylemişti, onun da doğmaya niyeti yoktu :) Senin doğumun da benimki gibi çok rahat geçsin.

    Not: Dr Muz da nasıl bir isimdir diye düşündüm iyi mi, gidip bir kahve içip uyanayım ben:)

    YanıtlaSil
  20. Canım, Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah.

    YanıtlaSil
  21. hayırlısı ile kavuşursun bebeğine sağlık ve mutlulukla

    YanıtlaSil
  22. Allah bebeğini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. nisan bebeği geliyor desene ne güzel:)

    YanıtlaSil
  23. Allah bebeğini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. nisan bebeği geliyor desene ne güzel:)

    YanıtlaSil
  24. Rabbim saglikla kucagina almayi nasip etsin canim :) amin

    YanıtlaSil
  25. Hayırlısıyla kavuşursun bebeğine inşaallah...

    YanıtlaSil
  26. allah ahyırlısıyla sağlıcakla kucağına almak nasip etsin.

    YanıtlaSil
  27. muhteşem, bir haber, ancak gördüm, umarım sağlıklı vesorunsuz olmuştur, heyecanla hikayeni bekliyorum.

    ikinizi de çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
  28. benim doğumuma da az kaldı..Heyecanla okudum yazılarınızı..
    Bİnşallah bende sağlıkla sıhhatle kavuşacağım kızıma..

    YanıtlaSil