17 Mayıs 2013 Cuma

FENER ALAYI,ŞİVLİLİK VE ELVEDA YÜRÜTEÇ..

 Konyada hersene mayısın 15 inde şivlilik kutlanıyo nedendir bilmiyorum araştırmayada vaktim olmadı açıkçası akşamdan fener alayı yapıyor çocuklar ertesi sabahta büyükler çocuklara şekerdi,çikolata öyle ıvır zıvır dağıtır.Maksat çocuklar eğlensin  hoşuma gitmiyomu bayılıyorum.Hele fenerlere...
 Buğlide eksik kalırmı hiç böyle anası olunca işte 2 tane şivlilik feneri nasıllar...
Buda yürüteçi 1 yaşına bastı ertesi günden beri hiç binmek istemedi oysa en sevdiklerinden di hele benim can yoldaşım oldu el alem hiç tavsiye etmesede hiçççç aldırış etmedim zaten geç kullanmaya başladık ama hiç kullanmasaydım da ben tımarhanelik olacaktım onun için senden çok memnun kaldım yıkadım pakladım seni şimdi kaldırıyorum böyle vedalarada hiç gelemiyom anacım neyse öperim seni yürüteç...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder