22 Ekim 2012 Pazartesi

BUĞLEM SUDE DEN HABERLER..

09/10/2012 de 6 aylık olduk...5. ayında yaşadıklarımız alttan aynı anda 2 tane dişi bize merhaba dedi. Emeklemeye başladık.İlk düşmemizi yaşadık 3 gün kendime gelemedim  kendi kendine senmisin asla düşürmeden büyütecem diyen al işte tokat gibi oldu..6. aya girdiğimizde ise 2. posta aşılar oldu bu çocuk yaşıtlarından her ne kadar ilerde olsada bünye sanırım zayıf ilkinde de ikinci partide de müthiş bir ateş yaşadı tabi bizde bir panik ki sormayın gitsin 2 gün sürdü neyse ki atlattık.Ek gıdaya geçmemiz gerekmiş nerdeee nasıl yapıcam bilmiyorum ya en başta bu memelerden nasıl süt gelecek diye çırpınırken şimdi de bu çocuk bu yoğurdu bu çorbayı nasıl yiyecek diye akla karayı seçemiyorum.Yemiyor efendim ille meme napacam bilmiyorum.Boğuşup duruyoruz.Bir de o kadar hareketli ki bir merak bir merak nerde ellenmicek şey var buğliş hanım başında Allahım bir an evvel büyüse de akıllansa bende feraha ersem.Birde korkuları var hanımın çamaşır makinesinden,saç kurutma makinesinden ki daha 1 haftalıkken dinletmeme rağmen,elektrik süpürgesinden ödü kopuyor evde ana kucağı ile geziyoruz evi süpürürken.Ama büyüdü tam yenmelik oldu bir işve bir cilve kahkahaları zaten beni bitiriyor tam kıkırdak bir gülüşü herşeyi unutturuyor.Güzel şeymiş evlat sahibi olmak ve başkalarının anlattığı ile anlaşılmıyormuş yaşamak gerekiyormuş Rabbim isteyen herkese nasip etsin kimsenin yavrusunu da benimkini de ağlatmasın acılarını göstermesin hiç sıkıntı yüzü de görmesinler inşallah..

Not:Resimde gördüğünüz sarı kelebekli örtü benim kundaklığım annem saklamış 28 seneden beri şimdi buğliş kullanıyor söylemezsem çatlardım :))

1 yorum:

  1. 6.ayına girerken bebeğiniz kaç kilo oldu acaba!

    YanıtlaSil