22 Ekim 2012 Pazartesi

IPOD TOUCH KAZANMIÅžIM...


 

 Aslında daha evvel yazacaktım yaklaşık 2 ay önce eve gelen posta ile ögrendim ama ne olur ne olmaz elime geçsin de öyle paylaşırım dedim ve yaklaşık 1 ay evvel elime geçti.Her ÅŸey Marc ın Face de yaptığı yarışma ile baÅŸladı soru marcın meÅŸhur temizlik ÅŸarkısıydı nasıl bilmem ki o ÅŸarkıyı o ÅŸarkıyla  büyüdüm. Sözlerini doÄŸru bir ÅŸekilde yazıp gönderdim tek amacım 2 ÅŸiÅŸe deterjan kazanmaktı sonuçta ıpod kimm ben kim :)) Ama kazanmışım hemde asıl olarak hemde 13. sıradayım uÄŸurlu sayım .. Neyse fotoÄŸraf makinesi bozulmuÅŸtu tam imdadıma yetiÅŸti yani nete falanda girebiliyoruz iyi oluyor ama fotoÄŸraf kalitesi berbattt.Bu ay alabiliriz inÅŸallah bi tane yeni bi makinede adam gibi fotoÄŸraf çekebilirim.Sonuçta gurbetteyiz babam bu nasıl kalite diye isyan ediyor e blogda var ÅŸart yani..




İşte bu da meşhur ıpodcan la çekilen resim valla ben alışmışım cam gibi resimlere onun için bana hiç iyi gelmedi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder