2 Kasım 2012 Cuma

DURU HANIMA KUTU KAPLADIM..









Malzemeler bir araya getirilir.Kutular,makaslar,yapıştırıcılar,zımbalar,biyeler...Kutu kaplanır...İçine düğünümde gelen çiçeklerin paketlerinden döşedim..O zaman yıkayıp saklamıştım bunlar bana lazım olur diye çokda güzel oldu iç kaplamasında tavsiye ederim..Zımbalayarak tutturulur birbirine kaplar.Arada buğlişin gazabına uğranılır..İçine şimdilik bi kaç şey koyulur ve içi daha da dolmak üzere kaldırılır...Teyze oluyorum onun için yavaş yavaş hazırlıklara başladım sayılır ismini annesi belirledi..Duru olacak inşallah seni bekliyoruz bitanem adın gibi şansın,bahtın ömrün duru gibi olur inşallah...

4 yorum:

  1. Çok da şirin olmuş kutunuz.Elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. MAŞALLAH ANALI,BABALI BÜYÜSÜN DERLER BİZDE,GÜLE GÜLE KULLANSIN KUZUCUK:)BENİM DE TORUNUM VAR.BEKLERİM BANA DA:)

    YanıtlaSil
  3. Kutusunu sevmiş herhalde Massallah tosbagaya :)

    YanıtlaSil
  4. o yanakları sıkıverin benim için ısırın bi de ama.
    :)

    YanıtlaSil