5 Nisan 2011 Salı

EBRU ŞALLI NIN ÇİLEKLİ YÜZ MASKESİ

Selam kızlar uzunnn bir aradan sonra tekrar aranızdayım..Mağlum bloların kapatılması falan filan hiç canım istemiyordu yazmak sadece bloglar arası gezindim durdum..Ama yazmayı özledim yaa vee geldim işte burdayım ben bu işte ustayım ha haaa:)) Mağlum maske konusunda usta Ebru Şallının lekeler için süpper bir tarifini paylaşmak istiyorum ee hazır bahar kapımıza dayanmışken hazırlık yapmak gerek dimiii gelelim tarife
Bu maske, hamilelik ve yaşlılık lekelerine iyi geliyormuş.
Çilekli Yüz Maskesi İçin Gerekli Malzemeler:
4-5 adet çilek
1 yemek kaşığı limon suyu
Hazırlanışı:
Çilekler rendelenir limon suyu ilave edilerek karıştırılır. Temizlenmiş yüze sürülür. 15-20 dakika bekletilir. Ilık su ile yıkanır.
Birkaç ay sonra lekeler azalıyor hatta kayboluyormuş.Valla benden demesi sonra demedi demeyin anacım

1 yorum:

  1. slm... faydalı bir maskeye benziyor .. her nekadar ebru şallıyı çok nötr bulsamda işe yarar gibime geliyor .

    YanıtlaSil