16 Mart 2011 Çarşamba

KIŞ BİTTİ İLKNUR YÜNLERİ ORTAYA ÇIKARDI :))



Evet dostlar herkes gider mersine ben giderim tersine hesabı oldu biraz ama ne yapayım cenazeydi taşınmaydı derken anca kendime geliyorum sanki.Bu yünleri taa Trabzondayken almıştım örerim diye aşkımın atkısını ördüm dün gece bitti bide bana demezmi aşkım kış bitti sende atkıyı bitirdin diye neyse bundan sonra tam gaz örmeye devam edicem Rabbimin izniyle.Bu arada aşkımın atkısını 60 ilmek bir ters bir düz şeklinde 2 metre oluncaya kadar ördüm beyefendi uzun istedi de.Hani ilgilenenler olur belki diye açıkladım.Aynısından babama da öreceğim gelecek kış kullanır artık napımm.Şimdi açık lilayı  örmeye başladım güzel bir hırka olacak inşallah kendileri Derya yı seyrederken iyi gidiyor örgü  bu arada renkleri nasıl anacım hadi öptüm hepinizi...

8 yorum:

  1. renkler çok güzel canım. kolay gelsin..

    YanıtlaSil
  2. Renkle cok hos. Bende baslasam ömeye. Gelecek kisa ancak yetisir. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. kolay gelsin,inşallah blogspotlar düzelir de neler yaptığınızı daha kolay görürüz.

    yeni adresim
    www.nurayhobi.com
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Hola..!!
    Gracias por seguirme..
    Muy interesante tu blog..
    Buena semana

    YanıtlaSil
  5. kolay gelsin ne güzellikler çıkarırsın şimdi merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
  6. hey i can´t read the text but your pictures are so cute :)
    nice blog:) come and visit our blog :) and if you like it follow us:) It would be great:)
    http://leaundlena.blogspot.com/
    xx

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaç numara şişle ördünüz ?

      Sil