17 Kasım 2011 Perşembe

DELİRDİ DEMEYİN SAKIN..


Aşkımın kaç senelik yazıcısıdır karşınızdaki zat.Evlendiğimizdede bırakmadı kendisini ve evin bir üyesi oldu bende çok memnunum hani kendisinden ama çok tozluydu yahu köpüklü ıslak bezle girişecem bozulmasından korkuyorum seviyorum çünkü çok işime yarıyo eşimden çok bana hizmet veriyo çünkü bende düşündüm taşındım ayakkabı cilasıyla temizledim kendisini evet, evet yaaaa:)) ayakkabı cilası ama kullanılmamış olacak tabi :)) vallahi mis gibi oldu mis ilk alınmış hali bile halt etmiş yanında akşam eşime gösterdiğimde afallayan gözleri aklımdan çıkmıyo ya hayran kaldı bu fikre yada delirdiğimi düşündü bilemicem ellerine sağlık pes yaa dedi bende korkma kullanılmamış cilaydı dedim ve kahkaha attı neyse aklınızda bulunsun güzel bi sır...

2 yorum:

  1. Hehehe iyi fikirmiş valla ;)

    YanıtlaSil
  2. biz evde hepp mobilyaların akşam kollarını ahşap sandalye bacaklarını dolap kapaklarını vs hep ayakkabı sileceği ile sileriz içindi badem yağı olanlar mabilyanın ahşabını da beslermiş ayrıca..

    YanıtlaSil