25 Eylül 2013 Çarşamba

BU ARALAR BUĞLİ VE BEN...

 Marketlerde,alışveriş merkezlerinde şebeklikte sınır tanımıyoruz...
 Buğli uyuduğunda anı defterine yazmaya biriktirdiğimiz anıları not etmeye çalışıyorum..
 Evde ne yapsak ne yapsak tabiki beraber kek yapalım..
 Kış geliyor hadi çıksın ipler şişler bitirdiğimde paylaşırım...
 Bu ara çok fena sardık hindistan cevizli muffin..
 Yine bir projenin ayak sesleri bitirir bitirmez paylaşırım..
 Park canavarı iş başında..
 Bahçemde çiceklerimi maydonozlarımı mıncıklayan bebe...Gel buraya dediğimde bana verdiği karşılık....İsyankar bebe iş başında..
 Her zamanki gibi oyunun dibine vurduk..Bizim evde pepee böyle takılıyor..
 Ayaklarıda çok üşümüş dün gece karın ağrısından uyutmamış bizim kızı oda giydirmeye çalışıyor...
 Bu ara film paylaşmıyorum diye izlemediğimi sanmayın bizim evde her pazar en az 4 film izlenir.. İzlediklerimide en kısa zamanda paylaşırım.Ama içlerinden bir film varki Julıe and Julıa özellikle blog yazan arkadaşlara izlemelerini öneririm yani paylaşmazsam çatlardım..
Veee salçalı makarna Allahım en sevdiğim şey bu blogda bu resmi sık sık görmekten bıkanlarınız olabilir ama ben bu resme aşığım üzerindeki maydanozlar balkonumdan tabiki az önce topladım yedim söylemesi ayıp...RABBİM OLMAYANLARADA VERSİN AĞZIMIZIN TADINI BOZMASIN...KALIN SAĞLICAKLA..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder