2 Aralık 2010 Perşembe

EŞOFMANDAN ETEK YAPIMI

Evet canlar eski bir eşofmanım vardı taa 7 sene önce collezione dan almıştım .Artık vaktinin dolduğunu ya atılması gerektiği yada değerlendirilmesi yada ihtiyacı olana verilmesi gerekliydi fakat ben değerlendirmekten yana oldum ve gördüğünüz gibi etek oluverdi.Nasıl yaptığıma gelince boyuma göre ölçtüm sonra kestim bacakların iç kısımlarınıda uçurdum .Sonra ters çevirerek 4. resimde olduğu gibi fazlalıkları aldım oralar bacak araları oluyor.Veee dikmeye başladım.Eteğin diplerini de diktikten sonra giyilmeye hazır oldu .Ve elimde diktim makinasız umarım beğenirsiniz ve ilham kaynağı olmuşumdur inşallah.Hadi eski eşofmanları ortaya çıkarın anacım..:)












4 yorum:

  1. ilknurcum eline sağlık güzel olmuş..Dıy projesi olarak adlandırdımız insanın el becerileriyle eskileri yeniye dönüştürmesi.,yaşam sevincine katkı sağlamasıdır..sevgiyle kal canımm:)

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Ojeli bayan, bloğuma hoş geldiGniz.Sayenizde bloğumda bir çicek daha açrı.Güzellikleri paylaşmada buluşmak üzere sevgiyle kalın....

    YanıtlaSil
  3. gercekten çok yaratıcı ve başarılı

    YanıtlaSil
  4. selamun aleykum kardeşim bende yaptım sizinlerle beraber ekleyeceğim
    resimleri paylaşabilirmiyim paylaştığım el işi bölümü linkini veririm size izin verirseniz

    YanıtlaSil