2 Aralık 2010 Perşembe

PAZAR SABAHI İÇİN YALANCI PİZZA

İşte canlar bu pişmemiş hali

Bu da pişmiş hali













 Şimdi gelelim tarife aslında burada esas oyuncumuz ramazan pidesi oluyor .Bu tarif ramazanda alınıp da yenmeyip bayatlayan pidelere çok güzel uygulanır ama geçen benim sevgili aşkım pide alınca yenmeyince ve bayatlamaya durunca günlerden de pazar olunca hemen bu yalancı pizzayı patlatı verdim... Evet gelelim tarife (bu kez tarifi yazmalıyım çok konuşmaktan yazamıyorum biri parmaklarımı durdursun...)
1 ramazan pidesi
Üzerine sos için :
1 yemek k.salça,2yemek k.zeytinyağı,tuz,karabiber,kekik(çok yakışıyoo),ve su fazla abartmadan ama
Üzeri için:Kaşar peyniri,sosis,sucuk,domates(ben kış hazırlıkları için buzluğa domates ve biberi doğrayıp karıştırıp dondurucuya koymuştum bi ara onların resimlerini de ekleyeceğim onu çözdürüp ekledim herşeyi zamanında tüketme alışkanlığı anneciğimden bana yadigardır da)ve siyah zeytin.
Hazırlanışı:Pideyi geniş tepsiye yerleştir,sosu hazırla ve üstüne dök.Sonra yedire yedire yay.Kaşarın yarısını dök,onun üstüne de malzemeleri ekle.Kalan kaşarıda ekle.180 C fırına ver .Kaşarlar eriyene kadar pişir.Ben tarife uymadan iki şey daha ekledim tereyağı ve mısır .Mısır kuruyunca sertleşti kabuk gibi oldu ama tereyağının lezzeti inanılmazdı kesinlikle tavsiye edilir anacım...








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder