2 Aralık 2010 Perşembe

SİZE SARIMSAK FİDELERİMİ GÖSTEREYİM Mİ ? :))))

Evet benim bu fide aşkım nasıl sonuçlanacak bilmiyorum yakında evi botanik bahçesine çevireceğim sanırım.Neyse taze sarımsağı çok severim ve herzamanki gibi neden kendim yetiştirmiyorum diye sordum kendime ve işe koyuldum yardım için bu sefer internetten değil anneciğimden yardım aldım .Evet ilk önce sarımsakları soyuyoruz gördüğünüz üzre sonra toprağa daldırıyoruz .Fakat ben yanlış daldırdım anneme msn den resimleri gönderdiğimde yanlış diktinnnnnnnnnnnn ilknurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr diye nara attı ama yanlış olsa bile gene fidelenmesine çok şaşırdı ya söylemesi ayıptır bende ki el işte :))))

 Sonra onları bir güzel toprağa gömüyoruz ve herşeyde yaptığım gibi üstüne tarihi çizdiri veriyozz


 Veeeeeeeee efendim işte sonuç nasıl fırlamaya başladılar aslında çoğaldılar da son halinin resimlerini ilerleyen zamanda ekleyeceğim evet canlar MAŞALLAHI alayımm zira çok çabuk nazar değer bana da






Evettt böyle işte :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder