6 Mart 2011 Pazar

KUSKUS SALATASI...



Ne zamandır bu salatayı yapmayı düşünürken eee artık yeter dedim ve geçen yaptım afiyetlede yedik. Düşündüğümden çok daha hafif ve doyurucu oldu.Malzemelere gelince vallahi Allah ne verdiyse tarzı yaptım ve elime geçeni doğrayıp ekledim.Eklediklerime gelince haşlanmış yarım paket kuskus,azıcık tiftiflenmiş haşlanmış tavuk,mısır,maydanoz,havuç,mor lahana,marul,taze soğan ve tabiki mis kokulum rokam. Kısaca tüm salata malzemelerini  ekliyoruz sadece farkı haşlanmış kuskus olması tabi ben daha da farklı olması için azıcık haşlanmış tavukda ekledim.Bence ton balığıda yakışır ama abartmadan sonra herzamanki gibi tuzunu, limonunu,elma sirkesi,yağını ekledikmi buyrun size farklı bir salata ohh mis gibi afiyet olsun anacım...

2 yorum:

  1. bloğuma hoşgeldin çok memnun oldum ellerine sağlık arpa şehriyelisini yapmıştım çok lezzetli oluyor sevgiler

    YanıtlaSil