6 Mart 2011 Pazar

LÜTFEN BLOĞUMDAN ELLERİNİ ÇEK!!!!!!!!!!!!!

Valla anacım hangisi anlatsam bilmem ki.İlk önce bu ara çok yoğundum temizlik davet mavet derken bloğumla ilgilenemedim.Zaten erişilemez yazısını görünce resmen tırlattım,kudurdum gece rüyalarıma kadar girdi.Çünkü efendim şu gurbet elde tek dostum tek fikir alışverişinde bulunabileceğim tek güvendiğim ve dert ortağım sizlersiniz napayım......... aaaaaaaaaaaaaa .....neyse sevgili aşkım pazar pazar gene çalışıyo (bu konyaya geleli adamın yüzünü doğru dürüst göremez oldum o da ayrı bir dert neyse) benim gene canım sıkılıyo aslında yapılacak çok iş var ama bloğa giremiyom ya kaç gündür çatladım neyse efendim oturdum araştırdım didindim veeeeeeeeeeeeee dns ayarlarını değiştirdim veeeeeeeeeeee karşınızdayımmmmmmmmmmmm.Size de hemen adresi vereyim bilen bilmeyene anlatsın ve sonuna kadar konuşmaya devam edelim eskisi gibi bizi kimse susturamaz . Bu ne be aaa    (  http://www.teknokulis.com/multimedya/galeri/internetipucu/blogspota_nasil_girilir?tc=8&page=8)  bu adrese girin ordan halledin çocuklar çok güzel anlatmış valla ... Normal kapıdan giriş yoksa bizde arka kapıdan gireriz.... Nı hahaha arka kapıya buyrunnnnnnnnnnnnnn :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder