12 Mart 2011 Cumartesi

PASTEL 54 NOLU VEE FLORMAR 396 NOLU OJELER..

Evet kızlar oje hariç bütün konular hakkında bir fikir veriyorum ama adını taşıdığım blogumun adına uygun hareket etmediğimin farkına vardım.Aslında hareket etmek zorunda değilim sonuçta serbest alan ama ojelerimden de bahsetmesem olmaz dimeeeeeeeee.Evet markaları ve doğal olarakda numaraları farklı ama renkleri aynı olan iki ojemden bahsetmek istiyorum.Resimlerde de gördüğünüz gibi valla biri pastel 54 diğeri flormar 396 ama renkler aynı ..Neyse düğün zamanı yaklaşıyor güzel bir manikür ve bu renk oje ellerde muhteşem duracağından eminim anacım öptüm...

4 yorum:

  1. Pastel ojenin aynısından bende de var ve çok memnunum. İnanılmaz tatlı bir renk :)

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle renk super pastelde flormarda aynı renk biri bulunamazsa öbürü rahatlıkla alınabilinir..

    YanıtlaSil
  3. pembiş pembiş fark ettimde bendede hiççç bembe yokmuş :))

    YanıtlaSil
  4. pastel in ojesine bayıldım ve french için hoş oluyor :)

    YanıtlaSil