9 Ocak 2012 Pazartesi

ESKİDEN 1 YASTIK VARDI..KANAVİÇEDEN HEMDE...

 Eskiden 1 yastıkta kocamak varmış yastıklar tekmiş ayrılmazmış ve bir ömür boyuncada o yastıkta kocanırmış.Neler neler yaşanırmış varlık yokluk,mutluluk,sevinç,üzüntü,hastalık,sağlık şimdi ise yastıklar ayrıldı eşlerde ayrılmaya başladı kimse kimseye tahamül edememeye, en ufak birşeyde ayrılmalar çoğaldı.Oysa ki neden ayrılıyoruz bir zamanlar en sevdiğimizden neyse... Bizim adetimizdir bir yastıkta uyumak onun için annem her yaz tatilinizde kumaşları elimize tutuşturup başlatırdı işlemeye bizde Allahdan deli gibi severdik.Şimdi ise yatağımın baş tacı..Ha bu arada uyuyabiliyormuyum hayır!!!! çünkü kuş tüyüne alışmşım bir kere ama o da bizim arkamızda BİZ BİRİZ'in işareti..Şimdi yavrillada Rabbimin izniyle büyüsün bu adeti onada uygulatacağım gelecek nesil nereden geldiğimizi bilsin kumaşlarımıza örneklerimize bile sahip çıksın diye..






 Babanemden yadigar aşağıdakiler..




 Bu da benim ilk işlediğim yastık kılıfım...
 Bu resimlerde Konya Şehitler Müzesinden gelinin çeyizindeki işlemeleri görünce anneminde benimde gözlerimiz yuvalarından fırlamıştı :))



 Sipariş alınır bu arada istenilen renk ve modelde, irtibat için ilknursilik@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz...

6 yorum:

  1. Elinize sağlık
    sizin işlediğinizde çok güzel olmuş :)
    Eskiden yastıklar uzun olduğu için tek yastıkta kocayın sözü de bu yüzden çıkmış olmalı :)

    YanıtlaSil
  2. Ay bnimde çeyizimde vardı bu yastık ve kaneviçelerden ve halada durur:))yıllardır çıkarmadım duruyor.acayip güzel bir nostalji olmuş...

    YanıtlaSil
  3. çok güzel modeller, benim çeyizimde de vardı ama kullanmıyoruz çünkü yüzümü koyduğum yere kaneviçe-dantel gelirse rahatsız eder... :)tekli yastıklarımızla mutluyuz :)

    YanıtlaSil
  4. benimkilerde sandıkda diyemiyeceğim, artık sandıkda kalmadı:))bazada duruyorlar:)))
    sevğiler.

    YanıtlaSil
  5. bendede var bunlardan
    çok güzeller
    ama ben çoğunu yğenime verdim
    bu arada konyadamısınız
    tanışalım bende konyadayım
    sizi izlemeye aldım

    YanıtlaSil
  6. amannnn keske hala eskiden oldugu gibi hersey o dogalligini koruyabilseydi...iyice batili olduk..herseyimizle...icim gitti o kanavceleri gördükce....

    YanıtlaSil