26 Ocak 2012 Perşembe

HASTAYIM HASTA CANIM İSTER PASTA GERİSİ NEYDİ YAA..

Evet kızlar kaç gündür griple boğuşuyorum böyle ara vermekten de nefret ediyorum ama yazmaya bile halim olmuyor pc yi bile açamadım. Pc açmamakda hiç tarzım değildir neyse benim mozillam gene kafayı yedi sanırsam ne yorumlarınıza cevap verebiliyorum ne de mynete girebiliyorum en son mail sayım 31500 dü şimdi ne olmuştur acaba  evet 31500 maillerimi okuması için bi tane adam tutacam yani yorumlara cevap yazmadığım için yanlış anlaşılmak istemiyorum.Bu arada dün yavrillayla randevumuz vardı keyfi yerinde kontesin artık 29 haftalığız .. Kontes gayet iyi ama anası geberiyo umrunda değil bu arada hayvan gibi kilo almaya devam ediyorum neyse Allahtan bahar çocuğu olacak doğduğunda bol bol yürüyüş yapar aldığım kiloları veririm diye kendimi teselli ediyorum.Hareketleri de baya bi yumruklara dönüştü artık oturmamı istemiyor sanırım yürürken gayet sakin ama oturduğumda yumruklanmaya başlıyorum anası gibi gezenti olacak babası gibi oturan boğa olmayacak ohhh ya şükür rabbime... Bu arada en sevdiğimiz şarkılar çocuk bu şarkılarda kendisini kaybediyoooo korkmaya başladımmm:))

 PİNK; RAİSE YOUR GLASS

CHRİS BROWN; YEAH 3X

VEE HADİSE; AŞK KAÇ BEDEN GİYER
Anası gibi danası da bayılıyo bu şarkılara...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder