20 Ocak 2012 Cuma

EV DEKORASYONU İÇİN ÖRGÜ...























Kaynak: etsy

10 yorum:

  1. demlik giysilerine bayıldım.

    YanıtlaSil
  2. Süper şeylermiş. Bloğunuzu çok beğendim, zevkle izlemeye aldım. Sizde bloğuma hoş geldiniz. Güzel paylaşımlarda buluşmak üzere. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. bu örgüler harika. hele balıklara bayıldım. hemen örmek istedim. örgüyü seven biri olarak paylaşımınız için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  4. oturmalık pufları çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  5. demliklerin ustundekilere bayildim:D:D
    ne guzel seyler onlar oyle
    sevgiler!

    YanıtlaSil
  6. içim isindi içim ! oh be ! boyle yune burunmus esyalari syeretmek ,bu soguk gunlerde içimi isitiyor Ilknurcum : iyi fikir !:) bende ipekbocegi blogumda bir ara fincanlari, yunle, giydirmistim .bu ara hos gelmissin dusunceler bloguma :)

    YanıtlaSil
  7. koltuk muhtesem!

    http://bernabozkurt.com/

    YanıtlaSil
  8. Hakikaten iç ısıtıcı görüntüler. işe çok yarar olanlar da var aman abartmışlar dedirten de :) ama bir atkı örmeye hazırlanan bana çok iyi geldi bunlar tşkler ;)

    YanıtlaSil
  9. Merhaba,
    Buakşam TRT1'de 80'ler isminde bir dizi başladı. Evin buzdolabında asılı duran örgü mısırlar gözüme çarptı hemen. Canım anneannemde de vardı aynısı:) Postunuzdaki örgüler bana bunu hatırlattı, sevgiler... :)

    YanıtlaSil
  10. harika örgüler..paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil