17 Ocak 2012 Salı

İLAÇ KREMLERİM..

 Deterjan yüzünden tahriş olan ellerime Dr.um tavsiyesiyle kullandım ve çok memnun kaldım hamile olduğum için verebileceği en hafif ilaç buymuş fakat çok memnun kaldım tavsiye ederim..
 Bu kremi bütün kızlar biliyor hamilelikle hassaslaşan kuruyan cildim için yine Dr.um tavsiyesiyle kullanıyorum göbeğede sürüyorum herhangi bir etkisi yokmuş bu arada..
Bu kremide bütün kızlar biliyor aslında iz lekelerini geçiyormuş özellikle batık yüzünden oluşan lekeler için ama geçen bi blogda okudum hamilelik çatlak izlerinede iyi geliyormuş yine Dr kontrolünde kullanıyorum bu kremide.Vallahi sürülüp yağlanıp duruyorum 2 aylıktan itibaren başladım kremlenmeye emzirme dönemine kadar devam edicem.Çünkü o zamanda cildin ihtiyacı varmış zaten Konya suyu yüzünden her duş sonrası yağlanan ben hamilelikle birlikte her gece kremlenme seansına emzirme döneminde de tam gaz devam edeceğim inşallah.İçimdeki kıpırdakta çok seviyor anası gibi olacak sanırım göbeğimi kremlemeye başladığım an bir çoşku bir çoşku kendisinde sormayın gitsin ..

1 yorum:

  1. ben şimdi gördüm bu kaydınızı ben de gecen gün kayıtta bu kremi(expicial)yazmıştım ben çok faydasını gördüm daha doğrusu kuru cildimi yağlandırmadan sürmek hoşuma gitti.Ancak bir iki yorum aklımı karştırdı bende arada kullanıyorum artık.Bir yorumcu bana bu kremin deriyi inceltiğini yazdı:(
    halbuki ne memnundum.bende ara ara kulanıyorum devamlı kullanmıyorum artık.Bİr sor istersen.
    sevgiler

    YanıtlaSil