15 Mart 2013 Cuma

BEBEKLER İÇİN PATATESLİ PRİNÇLİ YOĞURT ÇORBASI..

 Buğlem sude için yaptığım çorbaları ve mamaları artık sizinle paylaşmak istiyorum belki benim gibi paylaşanlar vardır ama bu ek gıda sürecinde hiç karşıma çıkmadı bebekler için yapılan çorbalar
mamalar tarifi veren blog...Siteler var evet en çok yararlandığım gurmebebek gibi mesela ama benim aradığım annelerin yaptıklarını paylaşmaları idi neyse belkide ben karşılaşmadım gelelim tarifimize...
2 ufak patates rendelenir,2 çay bardağı prinç ilave edilir ve haşlanır...
 2 su bardağı yoğurt karıştırılır.Haşlanan ve suyunu çeken patatesli prince yoğurt ilave edilir ve tekrar kaynamaya bırakılır karıştırmak şart tabi eğer yavru izin verirse bu arada sonra 2 yemek kaşığı tereyağ ve nane, tuz ilave edilir tekrar kısık ateşte demlenir ve çorba hazır..Bu çorbayı sadece buğliş için yapmadım akşam bizde afiyetle içtik ve mükemmel olmuştu..
Bu arada ben çorbayı yapıp resimleri çekerken birileri kendini bulaşık makinesinin içine atma çabalarında..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder