17 Şubat 2011 Perşembe

DUVAR STİCKERİM NASILLL??



Mağlum yeni eve taşındık bir dekorasyon delisi olarakdan ilknur ne yapar evindeki eşyaları indir kaldır yapar yaparr durur şu koltuk şurada nasıl durdu,şunu nasıl koysam şunu nereye assam diyip diyip duruyorum. Pazartesi günü anneciğimi istanbul a gönderdim duygusala bağlamamak için şöylee bi yürüyüş yapayım dedim (yürüyüş çok iyi gelir bana böyle anlarda) neyse Konya yı eleklemeye başladım sayılır :)) evim otogarada reale de yakın yürüme mesafesinde . E hal böyle olunca ilk önce yerel marketleri sonrada real i didik didik ettim. Burda sincap diye bir market var orayı tavaf ederken bu şirinlik abidesine aşık oldum. Fiyatı da 1tl hemen aldım mutfağıma yapıştırdım nasıl olmuş..Çok güzel dimiiii...

4 yorum:

  1. 1tl mi çok ucuz ben daha pahalıya almıştım bir de çocuklar yerine kedicikler vardı yine de harika olmuş bence

    YanıtlaSil
  2. 1 tl ye sticker mı var yaa? çok cici olmuş. darısı bana yeni ev yeni dekor. inşallah

    YanıtlaSil
  3. kesınlıkle bende gorunce cok sasırdım konya sıncap magazasında 1tl arkadaslar

    YanıtlaSil
  4. Süper olmuşşş
    bende aldım bundan ama yapmaya cesaret edemedim kolay mı yapımı?

    YanıtlaSil