22 Şubat 2011 Salı

MUTFAK EŞYALARINA TAM GAZ DEVAM :))

       KENDİLERİ KONYADAN
         BU HANIMEFENDİDE ÜSKÜDAR DAN



Benim mutfak eşyalarına hasta olduğumu artık cümle alem duydu en son aldığım kirli kaşıklığım tam Konya ya taşındığımız gün kırılmasın mı hemde tam ortadan ikiye neyse gelen mala gelsin dedim vee salladım çöpe. Ama gelin görün ki kaşıklığa o kadar alıştım ki kirli kaşıklarımı kaseye koymaktan bıktım.Neyse efendim şöyle Konya yı turlarken girdiğim bir mağazanın içinde bu kaşıklığı görünce hemen kendisine ışınlandım hem tek kalmıştı hemde benim Üsküdardan aldığım kaseyle takım olacaktı...Aman Yarabbim benim için çok mükemmel anlardan bitanesiydi neyse aldım eve geldim veeeee Konya ile Üsküdar bulışması nasıl olurmuş şaşırarak seyr ettim ...Öbürüde iyki kırılmış diyesim geldi nerdeyse...Ama yeni kaşıklığım duymasın eskisi daha güzeldi.Ondan da görürsem alacam ah ettim :))
                    İşte kırılan kaşıklığımmmm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder