17 Şubat 2011 Perşembe

YARDIMCI SUPER İKİLİM

Konya çok sağukkkkk,suyu da çok sertttt...Şikayet etmek gibi olmasın ama gerçekten havası çok soğuk yazında çok sıcak oluyormuş bakalım ne yapacaz,suyuda çok sert bana göre sabahları yüzümü yıkadığımda,duş aldığımda,ellerimi yıkadığımda hemen kreme saldırasım geliyor.Sadece ben değil 1 hafta boyunca annemde aynı dertden yakındı durdu.Kendiside bir numaralı krem manyağı olduğundan ilknur kızım bol bol krem sür yoksa kırışırsın diyip  diyip durdu :)) çatlak annem benim Mustafamda kremden nefret eder çocuk bana dokunamaz oldu :))ama ne yapayım kuruluktan kaşınıyorummmm 1,5 hafta içinde kaç kutu krem bitirdim bi ara onlarında resmini çekerim artık.Neyse konumuza gelelim bu iki şahısdan acayip memnunum onu dicektim konuştumda konuştum kısaca tavsiye ederim anacım çatlak ellere DERMO KİL çatlak dudaklara da NİVEA LIP CARE SOS LIP BALM super ikili :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder