23 Şubat 2011 Çarşamba

ÖRGÜ DOSYASI


 Benim ördüğüm tv yastığı nasıl olmuş? Arkasınıda diktim mi çok daha güzel olacağı kesin fakat biraz daha büyük örseydim diye düşünmekteyim...





 Bu da gene benim ördüğüm diz battaniyesi . Maksat ipleri değerlendirmek...

Bu da anneciğimin o kadar uğraşma yapma etme dememe rağmen beni dinlemeyip ördüğü paspasım. Allahtan örmüş zira yeni evimin mutfağı çok büyük şimdi lavabo önünde serili duruyor.Gene annem serdi ya bide ohh ellerime sağlık iyki de ördüm demezmi ah annem ahhhh ...Neyse nasıl olmuşlar amacım size ilham olmak anacım....

2 yorum:

  1. bence çok güzel olmuşlar. ikinizin de ellerine sağlık. benim de bir sürü yumağım var ama örecek yüreğim yok :(

    YanıtlaSil
  2. aaa ask olsun bence hemen onları ormeye baslamalısın ne orecegım dıyosan aklına ne gelırse :))

    YanıtlaSil