27 Eylül 2011 Salı

ÖRGÜ SEVERLER İÇİN SÜPER Bİ SİTE..















Evet kızlar benim gibi ip,şiş,yün manyağı iseniz harika bir site keşfettim.Bileniniz belki vardır benim sözüm bilmeyenlere.Bebekler için harika modeller var aranızda hamile olanlar varsa düşenebilir yada hediye yapabilir.
Bildiğiniz gibi hamile olduğum için benimki algıda seçicilik direkt bebek modellerine kayıyorum cinsiyet henüz belli olmadığı için yapacak listesine alıyorum yapacaklarımı.Ama büyükler içinde şahane modeller var işte buyrun site keyifli gezinmeler anacım...
tık tık

4 yorum:

  1. simdiden hazırlık iyi olur siz ve bebeğiniz için..her iki cinsiyetin giyebileceği ve kışın kaç aylık olacaksa o aya uygun giyebileceği büyüklükte olmalı..aksi halde çok küçük yada büyük olur ve emek verilip örülen giysiler giyilmeden kenara konur...diyorum deneyimli bir anne olarak :))sevgiler....

    YanıtlaSil
  2. Paylaşımın için teşekkürler
    Sayfamda mimlendiniz...

    YanıtlaSil
  3. mycreationandinspiration tavsıyelerın ıcın cok tesekkur ederım
    lengıneer rıca ederım evet ılk defa mımlendım bu arada
    banurose :))

    YanıtlaSil