18 Haziran 2014 Çarşamba

ADAM GİBİ MUZLU RULO TARİFİ...

Seneler evvel yengem yapardı bu tatlıyı..Keki şahane olurdu.Tabi tarifi kaybettim.Ama sonunda nette buldum...İşte adam gibi muzlu rulo tarifi...İçine başka meyvelerde konulabilir ve özel bir muhallebide yapılabilir ama ben her zamanki gibi pratiklik peşinde olduğum için muzlu puding yaptım..Kekin üzerine de pudra şekeri serptim.SONUÇ mu:MÜKEMMEL...
Malzemeler
Kek için:
5 yumurta (oda ısısında)
1 su bardağı un (110 gram)
1 su bardağı toz şeker (170 gram)
1/4 su bardağı nişasta (50 gram)
2 tatlı kaşığı şekerli vanilin
1 çorba kaşığı su...
Fırını 170 derece de ısıtmaya başlayın.Yağlı kağıt serilmiş 32×40 santim ebatlarındaki fırın tepsisine hamuru döküp her yanına eşit şekilde hamuru yayın.Yaklaşık olarak 10-12 dakika da pişiyor ama fırın performansı göz önüne alınarak bu süreyi siz kekin rengi hafif değişmeye başlayana kadar kontrol ederek pişirin.10 dakika sonunda hızlıca kürdan testi yapın, batırdığınız kürdan kuru çıkıyorsa pandispanya pişmiştir.AFİYET OLSUN...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder