15 Haziran 2014 Pazar

ŞAHANE PİŞİ TARİFİ..




Eskiden ilkokula giderken anneme fırından hazır ekmek hamuru alırdım.O da sade,patatesli yada peynirli yapardı..Offf ne yerdim en sevdiklerimden..Şöyle adam gibi bi tarif bulamadım.Etrafımda bana yakın fırında yok..Taki kabartma tozunun arkasındaki tarife rastlayana kadar..İlkten içine yumurta konulması gerektiğini okuduğumda ığğğğ dedim ama bi dene kızım dedim..Off süper süper süper..Hamuru yoğurun biraz dinlensin.Sonra en pratik yöntem olan bardakla açın hamurunuzu parçalar kopardıktan sonra...Sonrada atın kızgın yağın içine...Olmuş bi foto yok malesef çünkü o ara kendimi kaybetmiştim...

2 yorum:

  1. Ben de şöyle "adam gibi " bir tarifini arıyordum bunun.Bakalım benimkiler de sizinkiler kadar güzel olabilecek mi:)

    YanıtlaSil
  2. bend eçok severimmm afiyet olsunn :)

    YanıtlaSil