12 Haziran 2014 Perşembe

BURALARDA YOKKEN BİZ NELER YAPTIK....

 Kuponla biriktirdiklerimize kavuştuk..Çocuğuda sonunda kendime benzettim ha haaa..


 Bebeklerine elbise diktim...Tam bi laz gizi oldi..
 Bebeklerinin yüzüne bol bol şekil yaptı....
 İşleri hallettik çay keyfi yaptık ana-kız....
 Bol bol kek yaptık..
 Ve yedik..
 Bim in kabartma tozu çok başarılı bu arada...
 Kek olayı bitti el işi başladı....Hadi kızlar alın ipleri bize gelin...

 Sonra puzzle yaptık...Ben yaptım o izledi gerçi ama neyse..Bu sefer böyle olsun bari..
 El becerilerimizi saksılarda sergiledik...
 Bana topladığı çicekler....
Anasının fi tarihinden kalma fotoğraf makinesi bebenin eline geçerse..
 Tabi bu sabilere kim bakacak..Temizle altını kızım hadi..
 Yine kuponla biriktirdiğimiz mutfağın başındayız..Yayla çorbası yapıyoruz...
 Hadi bakam salla bebeni...
 Şarkıların dibine vurduk...Mikrofon elde kop kop...
 Buğli uyuduğunda çicekli balıklı manzarama karşı kahveli kitap keyfi...
 Buğli uyuduğunda mutfağını anası toplar..
 O uyanır kitap okur....
 İlk suluboya çalışmamız buzdolabında yerini alır...
 Kurabiye buğlinin elinden..
 Anne dikiş dikerken anneyi taciz etmece...
Sonra bilgisayarıyla avutup işinin başına dönen anne..

1 yorum:

  1. Allahım ne çabuk büyüyorlar ya, evlendiğin ve ilk hamile kaldığın zamanlar hala aklımda şimdi maşallah sevilesi öpülesi kocaman kız olmuş, bahtı açık ömrü uzun olsun, maşallah cnm...

    YanıtlaSil