21 Haziran 2014 Cumartesi

DUYARLILIK....

 Mavi kapak muhabbeti ne durumda bilmiyorum ama biz topluyoruz..Evin girişine bu bidonu koydum gelen geçen komşu ve ben içine kapak atıp duruyoruz..3 poşet biriktirdik..

 Lütfen o sıvıyağları lavabodan aşağı göndermeyin..Bizim site topluyor.Sizinki toplamıyorsa yada sitede değilseniz yağları biriktirin ve ilgili yerlere gönderin hatta bu işi mahallece bile yapabilirsiniz.. Kağıtlarıda bu şekilde toplayabilirsiniz..Mahallece organize olun..Allahtan bizim site bu konuda çok duyarlı...Zaten sevdiğim en iyi özelliği..


  Pilleri ve bozulmuş elektrik eşyaları elektroworlun geri dönüşüm kutusuna atıyorum.Ama bildiğim kadarı ile A101 de bitmiş pil topluyor...Sizde toplayıp oralara atın zaten her adım başı A101..
Meyve sebze çekirdeklerini atmayın toplayın ve dağlara,tepelere,saksılara,topraklara ekin..Ben bu işde uzman oldum artık.Bütün kış boyunca limon çekirdeklerini topladım ve istanbula gittiğimde bidonlara diktim..Seneyede toprağa salıvericem inşallah...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder